Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


уторак, 31. март 2009.

Дивна вест!


Захваљујући Мајчету са Сербиан Кафеа ступили смо у директан контакт са доктором Натом и он ће нам изаћи у сусрет!

Др. Нат гостује на Флориди у мају и јуну и врши бесплатне прегледе, а Мајче нас је позвала да будемо њени гости и да одемо до доктора на тај преглед, јер свакако је велики плус лично га видети. Овако смо само са аутоматима разговарали и секретарицама. Мајче има осећај да је јако добар човек и убеђивала нас је да ће нам помоћи. Тако је и било: када је она писала болници да нам пошаљу позив од стране доктора за преглед на Флориди, др. Нат се Мајчету лично јавио и рекао да жели да нас види и да лично обави преглед, као и да ће максимално изаћи у сусрет, и да ћемо већ наћи заједнички језик (решење за финансијско питање).

Мајче и ја смо занемеле, не зна се која се више тресла од узбуђења и радости.

Не могу вам описати тај осећај, нисам имала говорне моћи, сва сам се тресла и само гледала у Јану која спокојно лала...

Навирале су ми сузе као никада до сада, једино што сам говорила, и супруг и ја, “Има Бога, спасићемо Јанку!“

Ја једино што могу да вас молим је да колико год ко може да помогне и да проследи апел-блог да бисмо сакупили што више новца и да будемо спремни за евентуалне договоре са доктором, хвала вам свима драге моје, и дивним модераторима на Сербиан Кафеу који нас издвајају јер је оданде све покренуто. Љубимо вас све пууууно!!!

Јанина мама Милица

Нема коментара: