Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


петак, 14. новембар 2008.

Како сам добила повреду


Ова повреда коју имам је искључиво порођајна. Већином се дешава крупнијим бебама као што сам била ја са мојих 4,800 г и 56 цм дужине.

Лекари су на ултразвучном прегледу утврдили да ћу бити велика беба, тежа од 4 кг, па су мами заказали царски рез. Али ја сам хтела да се родим дан раније. Дежурни лекар у Вишеградској те ноћи није много обратио пажњу на мамин налаз, већ је на своју руку одлучио да је породи природно.



Мама је осам сати мукотрпно гурала, да би на крају почела да губи свест, а мени срце кренуло да успорава. Тад су ме ишчупали на силу и сломили ми десну руку. Мама није чула плач, однели су ме а да јој нису рекли да ли сам жива. Није ме видела десет сати.

После су јој објаснили да сам се много намучила, да ми је нерв на левој руци истегнут и од тога рука паралисана. Била сам у инкубатору да се опоравим. Физикалну терапију сам почела петог дана живота и од тад вежбам свакодневно.

Нема коментара: