Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


петак, 14. новембар 2008.

Досадашња терапија

Још од рођења ја вежбам и имам терапије за руку. Вежбе баш и не волим, у ствари, све их мање волим што сам старија! Кинезитерапија је много болна јер се рука форсира у покрете које ја нисам у могућности да правим. Ја питам моју маму, „Зашто ја морам на вежбе кад друга деца не иду?”

Терапије у Србији су веома штуре, и ту спадају кинези-мануелна терапија (вежбе), термо-парафин терапија, и електротерапија. Такође се иде и на базен, али то може искључиво у режији родитеља. Постоје и бање, на пример Бања Ковиљача, где се нуде све горе споменуте терапије, али и други облици лечења, као што су блато и хидромасаже. На жалост, иако ми је докторка која ме прати то преписала, комисије које су задужене за бање су четири пута одбиле да ми одобре лечење.

Нема коментара: