Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


четвртак, 4. децембар 2008.

SWIFT број за трансфере на девизни рачун

Драги пријатељи,

Јавили су нам да је за слање уплата на наш девизни рачун потребно навести и тзв. "SWIFT" број. Тај број се разликује према томе која се валута шаље и одакле, па ево погледајте испод који "SWIFT" одговара вашој банци:

- За уплате у америчким доларима (USD):

1. American Express Bank Ltd, USA
SWIFT/BIC: AEIBUS33
ABA: 1240 71889

2. Wachovia Bank, USA
SWIFT/BIC: PNBP US3NNYC
ABA: 026005092

3. Raiffeisen Zentralbank Osterreich AG, Austria
SWIFT/BIC: RZBAATWW

- За уплате у швајцарским францима (CHF):

1. UBS AG, Switzerland
SWIFT/BAC: UBSWCHZH 80A

- За уплате у еврима (EUR):

Списак је подугачак па вас молим да погледате овде:



- За уплате у енглеским фунтама (GBP):

Погледајте овде:



Неизмерно захвална,

Ваша

Нема коментара: