Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


недеља, 2. новембар 2008.

Операције

Операције би извео др. Рахул Нат у Институту за нерве и парализу у Тексасу (Texas Nerve and Paralysis Institute).

Прва операција се врши на мишићима и зове се "Мод квод" (Mod Quad).


Друга се ради на костимa , и зове се "Трајангл тилт" (Triangle Tilt). Ево како изгледа рука пре и после операције.


Да би операције успеле, по повратку у Србију мораћу да наставим са физикалном терапијом годину до годину и по дана.

(Слике преносим са сајта Института за нерве и парализу у Тексасу.)

1 коментар:

Ane је рекао...

Jance zelim ti puno srece i da nam uskoro ovde pises o lepim vestima.
Vole te Nikola i teta Ane