Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


среда, 10. децембар 2008.

Пример динарске уплатнице

Здраво свима,

Једна наша другарица нам је предложила да на блогу објавимо пример уплатнице за динарске донације, да не буде забуне око тога како се попуњава. Ево, дакле како то изгледа:













Ово је иначе од донације са форума "Кутак" па да се и овим путем захвалим њиховој чланици "вакић" на великоднушности!

Срдачан поздрав,

Ваша

Нема коментара: