Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


субота, 7. март 2009.

Вратили смо се са Златибора!






















Ево нас вратили смо се са Златибора! Терапије су прошле и ми смо јако задовољни. Ја руку много више користим и могу да је подигнем повише уста, што пре нисам могла! Ја кажем мами, “Мама види ово, види шта могу!!”

Само да знате, није било лако! Кад смо тек стигли, електротерапије ми се нису ни мало допале, као што видите, али брзо сам се навикла.


Имала сам супер терапеута Весну коју сам много заволела и докторку која нас је одушевила посвећеношћу.



На Златибору је било пуно снега и било је предивно. Моји дани су, наравно, били испуњени вежбама и терапијама, али ми је било најлепше на базену!



Једино нам је криво што сам била добила неки вирус и имала температуру, па сам терапије морала да прескочим пар дана, али и то је прошло!



Вама свима мама, тата и ја од срца смо захвални на помоћи која нам је омогућила пут у бању Чиготу и овај напредак у мом лечењу.

Пуно вас волим!

1 коментар:

jelena_s је рекао...

Jana je divna djevojcica! Puno srece vam zelim!