Здраво свима!

Ја сам Јана, имам 5 годинa и треба ми ваша помоћ!

На рођењу ми је повређена лева рука и сад је користим само 50%. Дијагноза је "paralysis plexus brachialis" (obstetrical paralysis of the brachial plexus). Могуће је повратити руку готово у потпуности, али су за то потребне две операције, које заједно коштају $50.000-$60.000 са свим трошковима. Да ли бисте ми помогли да сакупим новац за операције? Уплату можете извршити преко PayPal-a на адресу manuka-s@hotmail.co.uk, или на име Јана Ђурђевић, девизни рачун RZBSRSBG, Raiffeisen banka AD, Београд, број рачуна RS35265050000011091009 (за SWIFT број погледајте доле јер није исти у зависности од тога из које банке се шаље). Динарски рачун је број: 265-0200000043549-86.

Јавите ми се!

Бескрајно захвална,

Ваша


среда, 10. јун 2009.

Преглед код др Ната

















Драги пријатељи,

Да вам јавим како је прошао сусрет са доктором Натом.

Преглед је био у суботу, 6. јуна, у Орланду.

Доктор Нат је потврдио да су потребне две операције (лакат и раме). Шансе за успех су 90%.

Доктор нам је изашао у сусрет са понудом да ме оперише у својој клиници у Дубају, у Арапским Емиратима, и то по цени од двадест хиљада евра по свакој операцији.

Између операција мора да прође најмање три месеца, али може од једне до дуге и више од годину проћи и бити све о.к.

Најважније је да не каснимо што се тиче годиница! Доктор Нат је још једном потврдио да се не дирају нерви и да ризика што се тиче саме операције и успешности нема, сем оних које се могу јавити било где и на било којој операцији, од анестезије, итд.

До тада, доктор је рекао да настављам са физикалним третманом, нагласио нам је које покрете највише да форсирамо и објаснио где да стављамо и како да користимо електростимулације.

Договорили смо се да останемо са њим у контакту. Обавештаваћемо га до које смо суме дошли и надати се најбољем.

Још једном вам хвала што мислите и желите нам све најбоље, као и за све ваше донације које су пристигле до сада.

Хвала Мајчету што нам је све ово омогућила и што је са нама и у добру и у злу.

Ваша

Нема коментара: